blå slagen

Hej alla glada ! jag sitter äntligen i soffan och glor på tv. de valkas miami ink. tråkigt nog har jg redan sett detta avsnittet.
idag har jag varit nere i hylte och spelat match med div 5 laget. gick riktigt bra elr inte för mig, vi fick spela på konstgräset så de va riktigt jobbigt. :S men jag gjorde 2 mål. jag gör ALLTID mål när jag inte är värd det. men de är la ganska kul iaf.
Jag fick först en fotbollsko med dubbarna in i benet så där är en stor jävla reva. och sen fick jag en fotbollssko rakt in i knät. och sen mitt andra knä är svullet för att jag har ramlat på äckel konstgräset.

så nu är jag mer eller mindre blå på hela benen. men det kan ju va ganska vackert.
nu ska jag försöka trösta min lilla älskliing som verkar vara arg på miig. men det funkar alltid med en puss ;)
ha de gött PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0