kärleken är underbar

Idag har jag och Rasmus varit tillsammans i hela 16 månader. han är så ledsen för att jag aldrig skriver något om han här. så detta inlägget är helt ägnat åt den person som betyder mest för mig.
jag kommer ihåg första gången jag träffade han. jag och Elin åkte fram till unnaryd för att träffa han och hans kompis vid lusthuset. jag kan inte komma ihåg att jag tyckte om honom asså kärleks tycke. men han var väldigt snäll så vi fortsatte umgås med honom. efter ett tag började jag få fina sms av honom och jag började gilla honom mer och mer. tillslut kom första kyssen.
den kyssen kommer jag aldrig glömma för den va inte alls något bra. jag blev så chokad så jag böjde mig från han, PINSAMT !
men när jag skulle gå så blev det dästo bättre. sedan den dagen den 27 April 07 har det varit jag och Rasmus och jag ångrar inte en sekund att jag valde att åka fram och träffa honom den första gången. för om jag inte hade gjort det så hade det troligt vis inte blivit såhär.
vist har vi våra gräl var och varannan dag. Men jag Älskar verkligen dig Rasmus och kommer alltid att göra . dessa 16 månader har varit de lyckligaste dagarna i mitt liv. <3


Kommentarer
Postat av: rasmus :D

Det va super duperfiint <3<3<3 kan inte beskriva med ord hur mkt jag älskar dej <3 men våra gräl räknas inte xD för dom e så fjantiga egentligen :P

2008-08-27 @ 21:44:15
Postat av: Eliiin :D

NAAW! så söta ni är :D:D då kan man juh nästan säga att det är min förtjäsnt att ni är tesammans 8-) ;O HAHA NI ÄR SÖTAST IHOOP :D:D

2008-08-28 @ 17:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0