permanent

Hej alla Glada !

idag har det varit en riktigt jobbig dag i skolan. har nämligen haft permanentsprov. jag fick tvinga min mamma att ställa upp. jag va så sjukt sur för det ville inte som jag ville. men tillslut blev jag klar och resultatet blev faktiskt helt ok. bilder kommer upp senare.
sen har jag och Anna varit på stan och handlat en massa, det blev en höst jacka, ett par jeans, en väska och ett paraply. så nu kommer det väl bli fint rästen av året. haha. bilder kommer på det med imon tror jag ;)

nu kom jag precis hem har varit hos mina kusiner och klippt en ut av dem. blev helt okej faktiskt. kände att jag behövde ladda för morgondagen då vi ska va på expo. så önska miig lycka till <3

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0