sjuk ?

Nu sitter jag i min säng. mistänker att jag börjar bli sjuk. :S har ont i huvudet och i halsen. Jag vaknade i natt klockan 3 och hade ont i halsen. jag trodde verkligen att jag hade fått körtelfeber igen. lång vaken jätte länge och va ledsen, viste inte vad jag skulle göra. somnade tillslut om och idag har det känts bättre. börjar nog bli förkyld bara.

idag i skolan har vi varit på expo. Tagit emot kunder och bokningar. det har faktiskt varit roligt. men riktigt jobbigt kan ju va därför jag är så satans trött. Skol livet tar hårt på en. som tur är går jag bara imon sen är jag ledig på fredag. :) så denna veckan blev bara en kortis =) riktigt gött
Nu ska jag se om min älskade Rasmus vill svara i telefon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0