sommaren lider mot sitt slut

altså denna dagen kryper verkligen fram jag har sjukt tråkigt. :S men nu har jag snart bara 1 timme kvar att jobba. så gött sen är jag ledig ända tills på onsdag sen jobbar jag mina sista dagar.

Det märks verkligen att sommaren är över. här är verkligen helt tomt på campingen och bara för 2 veckor sedan så va här helt fult med folk och jag satt inte stilla en sekund. men jag ska erkänna att det är ganska skönt att slippa alla små barn som står och frågar om allting.  så jag sitter här i min ensam het slår efter getingar och bara stirrar rakt in i väggen men de är ju ganska skönt att få koppla av på jobbet. men jävulst tråkigt !
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0