sugen på IKEA

hej. nu sitter jag och myser för mig själv med datorn i min ny tllverkade dubbelsäng =) slutade jobba vid 15 sen lekte jag lite med Anton innan jag hittade min rätta plats här i sängen vid datorn :)
jag har verkligen lust att åka och shopa på ikea hittat en massa sköna grejer som jag vill köpa till min lägenhet :D  men mamma hade inte tid :S tråkigt jag som gav förslagatt åka på tisag när vi båda var lediga men nej.
här kommer lita saker jag hittat =)

Min Säng :D myys

laptopbord

Hylla till bardrumet

Tvhylla skit snygg !

den hade passa så bra för miig ;D


och denna hyllan
nu har ni fått se lite av de som står på min önskelista får väl se hur det blir med det
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0