borta bra men hemma bäst.

heeej ..
nu har jag äntligen kommit hem. sjukt skönt faktiskt. nu sitter jag i soffan och håller på att somna. ska snart lägga miig och ha de bra´.. jag är verkligen sjukt trött.

idag hann jag och elin med att gå till Gina tricot och hämta hennes kamera. ahahaha . sen gick vi in på hm och provade lite skor och kläder haha.

elin köpte pepparkaksdeg som hon hade med på tåget xD och mitt i färden hade vi så tråkigt att vi började göra lite peppakaksgubbar. haha kul va det ,  men nu är vi hemma och imon blir det skola igen :S jag ska va på expo hela dan om jag nu kommer klara av de kommer la stå och sova ... xD

hela samlingen xD
ha de bra PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0