Helgen

Fredagen va himlans skön, satt bara hemma i sängen och glodde på data skärmen, alltid lika trevligt är de=)





i lördags var jag bjuden på 18 års kalas hemma hoss Adam, det började med en tipspromenad med lite personliga frågor om alla. tyvärr vann inte jag då kom 4, jagh som trodde jag hade alla rätt 8-) men så va inte fallet.
sen blev de god mat och tårta. vid maten råkade jag dock spilla ner hela adams tröja med sås :( lite tråkigt hahah.
sen blev det GH och twister jag va bäst på allt 8-)
riktigt trevlig kväll


idag har jag sjung singstar och slått rekod på helena paparizou - you are the one. jag fick 9650 poäng jag är satans stollt nästan full poäng :O

de va allt från mii heeej :P
PussPUss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0