Imon är det dagen D

imon är det den stora dagen vi ska redovisa vårat projekt arbete för alla föräldrar. men de gör inget för jag är så lycklig att jag får åka med mamma och pappa hem sen.
imon ska jag även ha körlektion klockan tio glöm för guds skull inte bort det. det värsta är att jag kanske måste gå dit med mitt hår upprullat på spolar. :S känns inte så himlans kul, menmen det är nog inte så många som ser xD

annars har jag inga planer för imon, ska va i skolan från 8 till typ 20 så kommer bli en lång dag,

men nu kom jag precis hem från träningen, är helt nedras slutkörd men de ska man ju vara då vet man att man har varit duktig. imon blir det tyvärr ingen träning, lite tråkigt att missa den menmen så är det ibland får ju träna hemma hela nästa vecka och de tackar jag inte nej till

har en sak till att säjja om imon!
jag kommer se ut som en flygvärdinna
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0