Matte BAJS

nu sitter jag i skolan och har matte. pausar lite från den. har faktiskt gjort tre tal idag mer än dubbelt så mycket som förra gången. så nu är jag snart klar med matte B kursen.

idag är de min sista skoldag innan jag far iväg till thailand. för min mamma tycker att jag ska skolka på Måndag. när det kommer något sånt ur en förälders mun så lyder man in i det minsta. men jag kommer ha satans att göra på måndag måste plugga :O

i helgen ska rasmus va hos mig så vi ska ta det lugnt och jag ska vinna lite på GH för emma har gått upp och börjat spela på medium :P man är väl bäst ! :O

nu ska jag fortsätta med Matten bara en timme kvar nu ungefär ha de bäst PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0