Vinst med 2-1

ja idag har det varit match mot Astrio. jag fick va med till slut så jag va himlans glad. alla kämpade grymt bra, trodde verkligen inte det skulle gå så bra när vi fick höra att Astrio "toppat" sitt lag, men 2-1 blev de och krig var det till det sista, men HIF gick som alla gånger segrande ut allt detta,
Ille gjorde första målet riktigt niice :P
sen gjorde då Emma Wilhelmsson de sista målet, känndes riktigt riktigt skönt att få göra de.

nu sitter jag och rasmus och kollar melodifestivalen, han börjar bli otålig och arg för att jag sitter vid dator. så ska stänga ner här och så ska vi kolla på en film, vet inte riktikt vilken men det blir nog bra.

imon ska vi fira mamma, och jag måste plugga,
på måndag blir det massa plugg, städning, klippa Greta och sen träning
på tidag bär det av till Thailand :O jag är skit nervös :O
ha det bra !
PUssPUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0