här igen

nu sitter jag här igen. va ett tagsen men har inte hunnit skriva något under helgen för det har hänt så mycket roligt. elr mycket och mycket, vi har fått en hundvalp:P lägger in bild sen:)
han är så himla fiin. vi har nog inte riktigt bestämt namn på honom än men än så länge heter han Milton. tror det förbli så.
men han har även hetat micko och liston hittills.

idag har jag varit på min första teorilektion. kan ju säjja så mycket som att det va lite låg nivå på den. men det blir nog bättre får man hoppas. för idag missade jag träningen pga den jävla teorin och det kännes pissochbacon
och sen är det ingen träning på onsdag heller så jag får ta ut och springa tror jag.

imon blir det första körlektionen. är inte lika nervös längre. men det kommer nog komma imon.
och imon ska tjejgänget sova hos miig. för vi har sovmorgon på onsdag så vi får hoppas att det blir trevligt morgondag men det tror jag väl

ha de bra PussPUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0