Ja då va de snart helg igen

Sitter hel utslagen här i min säng. har precis varit och tränat. det gick helt ok men jobbigt va det, trodde jag skulle dö där mitt i allt. men det blir nog ännu värre imon för då blir det fysträning. ja avlida kommer jag nog helt klart göra.

idag har jag varit på expo så hade sovmorgon till halv ett. så himla gött sen träffade jag Mickan sofia och linn på snipen där vi käkade lunch. altid lika gött.

fick tv kunder men gick helt okeej dom var ganska lättsamma och glada de gillar vi !!!!
 sen bar det av till träningen direkt och nu sitter jag här.
sicken jävla hektisk dag, men går bara imon också sen är jag ledig för helggen :P och då bär det av ner till den södra delen av landet. :P
ha de bra PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0