Lyckliga emma

jag vet inte vad det är men jag är jätte glad. vet inte vad det är men är så glad. och det blev ännu bättre när träningen gick bra. och imon ska jag hem, en sak som kunde varit bättre är att jag vill träffa älskliinge, men jag får vänta tills nästa helg då det bär av till skåne. :P

annars har jag inte gjort mycket idag. har varit skabb som tusan men vad gör de. körde ju med min mössa xD då funkar allt. ska försöka va lite fräschare imon, men vem vet vad som händer när det handlar om mig.

imon ska jag få komma hem och träffa Molle som han i nu läget heter hoppas det fortsätte med det namnet för de har jag velat hela tiden.
menmen ska kolla handbollen. se inte så ljust ut. menmen
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0