Puzzel

idag har det varit en riktigt soft dag. det tråkiga har varit att jag var tvugen att tillbringa sistadagen på detta underbara lov i värnamo. men jag har ju haft älskliingen.

vi började dagen med att hitta den snabbaste vägen till affären det gick bra, tycker jag allt. sen har vi gått upp till familjen hjälmkvist där jag började puzzla. och när man väl börjar så går det fan i miig inte att sluta. även om man tappar förmågan att se så ska man ge sig tusan på att hitta bitarna.

dagen har varit helt ok, kunde ju varit bättre om jag hade fått va hemma sista dagen, men det är ju snart helg så jag får väl försöka att klara miig =)
elin har lyckats att ladda ner twilight så den ska vi glo på i helgen :) medans rasmus åker ner till skåne.

ni får ha det så bra
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0