Skridskor och snö

idag har det varit full gång med skridskoråkning och skottning av snö. fast jag medverkade inte i något av de. mår inte bra så jag fick sitta och kolla på när halva unnaryd hade kul och spelade hockey, menmen sånt är livet.
så jag tog och gick till elin på macken förat hyra en film, men det blev 2 har redan kollat på en av dom men det var väldigt fjonting. men jag får skylla miig själv när man väljer en sån film. det blev bratz. hehe men jag hade iaf en skön stund i sängen fast somnade en stund, men vad gör de.

jullovet börjar lida mot sitt slut. sjukt tråkigt men om 2 m,ånader precis på dagen bär det av till Thailand. =) så himla gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0