Snart är det fredag igen.

igår blev det en lång dag. var inte hemma förens vid 8 från skolan. fast började inte förens halv 1. men jag fick dock ingen sovmorgon iaf. för jag va på körlektion. shiet va jag va nervös. :O
men jag klarade det ganska bra iaf. fick några kärringstop men det va ju iaf första lekionen så man får la säjja att det gick helt ok.

idag ska jag träna första gången denna veckan. ganska skönt men känner mig inte fullt frisk. menmen så kan det va ibland.

och imon blir det till att åka hem igen så himla gött
sen är jag sur på elin för hon är ledig hela tiden.. :O
ha de bra PussPuss

Kommentarer
Postat av: Elin :D

duh! jag är absolut inte ledig hela tiden :O jag är ledig imon o var TYP ledig förra fredagen, annars är jag aldriig ledig!" SÅDESÅ! BIATCH ;P<3

2009-01-22 @ 21:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0