tårta

nu har jag precis skicknat hem hela kalas gänget :P jag och elin hade bakat en underbar tårta till kalle och rasmus. tyvärr glömde jag ta kort på den. men den va lite sne xD men det va väl bara bra för då såg amn iaf att den va hemma gjord. vi spelade lite spel och kollade på film, kan bara säjja en sak jag ägde på twister :O
det blev iaf en himla trevlig kväll :P

har lite tråkiga nyheter. vår träning drar igång imon med kick off. och sen trodde jag att de skulle va träning på tisdag. men nu har dom tydligen ändrat de så nu är det på onsdag ist så himla tråkigt =( så jag kan inte va med på den. men jag får väl försöka klara miig iaf.

nu får ni ha det så bra :P
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0